کد خبر 1613094
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
آخرین وضعیت سیل در چالوس

بارش شدید باران در ساعت‌های گذشته، انسداد راه‌های روستایی، طغیان رودخانه‌ها و همچنین مفقودی سه خودروی سواری در چالوس را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، استاندار مازندران به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور داد تیم‌های امدادی و ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل به مناطق سیلزده اعزام شد.

یوسف نوری همچنین به مدیر کل مدیریت بحران و در تماس تلفنی با فرماندار شهرستان چالوس دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید در کمترین زمان ممکن تامین و در اختیار نیروهای امدادی قرار گیرد.

پنج تیم امدادی به مناطق سیل زده اعزام شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهار داشت: با دستور استاندار، تاکنون پنج تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مردم مناطق سیل زده اعزام شدند.

حسینعلی محمدی شیرکلایی افزود: از همان لحظات اولیه قوع سیل، فرماندار چالوس به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

محمد شریفی فرماندار چالوس گفت: از ساعت ۱۸ روز گذشته با شدت گرفتن بارش باران در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه منطقه طغیان کرد و برخی از مسافران در حیات رستوران و همچنین مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

وی اظهار داشت: سیل ساعاتی پیش متاسفانه سه دستگاه خودروی بدون سرنشین را با خود برد.

وی گفت: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز گذشته گزارش شد که سیلی در روستای " فشکور" بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد.

فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: تاکنون از سه خودروی گرفتار در سیلاب که سرنشینان آن در رستوران دربند مشغول صرف شام بودند، اثری نیست.

فرماندار چالوس گفت: در زمان حاضر در ۲ مسیر جاده " پل اوشن" و " ولی آباد" سعی بر جلوگیری از تردد خودروهای در راه مانده در این محور شده و تمامی نیروهای راهداری با بکارگیری امکانات و تجهیزات در حال پاکسازی مسیر کندوان از گل و لای و سرشاخه‌های درختان آورده سیل هستند.

شریفی با اشاره به فروکش کردن سیلاب، افزود: نیروهای امداد و نجات مستقر در منطقه، در جست و جوی یافتن خودروهای مفقود شده در نقاطی از حاشیه رودخانه چالوس هستند.

جاده چالوس کماکان مسدود

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس به دلیل سیلاب دیشب ۲۴ خرداد و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی بسته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    مساله اصلاحات وارد کردن نیروهای خودش در ساختار و بعد نابودی ارام ارام است ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس